Sunday, April 29, 2012

不信任

昨天,表姐说不给我她的家里钥匙,接到她的电话这样说后,我真的觉得很失望,觉得她们根本不信任我,我只是纯碎在FB写 “这只是代表你们不信任我”。过后在我FB message box 里,我看到我她写给我的一段话.


Do not try to express those nonsense feelings on FB... u can do or say whatever u like.. But I just know prevention is better than cure.. I do not want when something happened then only come out with the phrase of "I don't know","it's unexpected la","I really don't know these kind of thing can be happened"..all that..!!! I just do not want those ppl take for granted.. Or take advantage of ...only... We( u & I) have been treated like that b4... Use ur brain to think abt it..!!! It didn't mean to hurt someone or what.... It's not the meaning of trusted or untrusted..!! But...Sighs!... I think now u r mature enough to analyze it ady... !!




对,我是时候要明白了,但我想说的是 如果她把钥匙交给我,我一定会好好顾着.
看着别人脸色做人真的很辛苦,她们对我好,但记得,我有自尊心的. 
放假了3个星期,我已经算不到晚上躺在床时,我哭了多少次. 明明姑姑就在我隔壁,却是因为姑姑说的话我才哭泣. 
在这世上,我不是最可怜那个,我也不是最幸运那个,我只是平平凡凡的那个.
Teh Bi-Xin 要坚强. :)) 


Teh Bi-Xin__4:53pm__29/4/2012

No comments:

Post a Comment